شمع دکوراتیو چیست؟

شمع دکوراتیو مناسب دکوراسیون خانه

چکیده مطلب:

شمع‌ دکوراتیو امروزه یکی از عناصر محبوب در دکوراسیون داخلی هستند که علاوه بر زیبایی، حس آرامش و گرما را به فضا می بخشند.

در این مقاله میخوانید:

مقدمه

شمع دکوراتیو، ظاهر جذابی دارند و با ترکیب رنگ و طرح مختلف ساخته میشوند. همین خصوصیت شمعهای دکوراتیو که امکان هماهنگ کردن آنها با هر محیطی داده میشود، امروزه در دنیای دکوراسیون بسیار پرطرفدار شده اند. علاوه بر زیبایی، وجود این نوع شمعها در محیط خانه یا محل کار، باعث گرمی و آرامش بیشتر در فضا میشود.

نقش ست شمع دکوراتیو چه نقشی در طراحی داخلی دکور

استفاده از شمعهای دکوراتیو مزیت هابی در تزئین و دیزاین محیط دارد که در ادامه به آنها میپردازیم:

  1. تنوع و زیبایی: شمع دکوراتیو در طرح‌ها،رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف موجود است که به شما امکان می‌دهد تا با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزلتان،رنگ و حس و حال فضاتون، انتخابی مناسب داشته باشید.
  2. ایجاد فضایی گرم و صمیمی: نور شمع، فضایی گرم و صمیمی را در خانه شما ایجاد می‌کند و حس آرامش و رمانتیک را به شما القا می‌کند.
  3. هدیه‌ای ویژه: شمعهای دکوراتیو گزینه بسیار خوبی بعنوان هدیه‌ء خاص و ماندگار برای دوستان و خانواده شما میباشد.
  4. گیفت مراسم: شمع های دکوراتیو با طرح های گل، میتواند گزینه بسیار خوبی برای گیفت مراسم عروسی، نامزدی و … باتوجه به قیمت مناسب شان است.

راهنمای انتخاب شمع دکوراتیو مناسب

  • سلیقه ی خود را در نظر بگیرید:مهم ترین نکته در انتخاب ست شمع دکوراتیو، سلیقه ی شما است. شمع هایی را انتخاب کنید که از نظر رنگ، طرح و شکل، مطابق با سلیقه شما باشند.
  •  سبک دکوراسیون: به سبک دکوراسیون منزلتان توجه کنید،به رنگ غالب استفاده شده، به نوع دکوراسیون مانند مدرن، کلاسیک، مینیمال و … شمع دکوراتیو باید با سبک دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشته باشد. 
  • ماده اولیه: شمع های دکوراتیو میتوانند از مومهای متفاوتی ساخته شوند. شمعهایی که از پارافین ساخته میشوند قیمت کمتری دارند اما شیمیایی هستند و ممکن است این شمعها از مومهای گیاهی مانند نارگیل، سویا،موم عسل ساخته شوند که قیمت بیشتری نسبت به شمعهای پارافینی دارند.و سوخت پاکی نیز دادند.بهتر است برای استفاده از محصولات در دکوراسیون مخصوصا خانه از متریال طبیعی استفاده کنید که ضرری برای اعضای خانه نداشنه باشد.

سوکندل،شمع های دکوراتیو با مواد اولیه کاملا گیاهی موم سویا و در رایحه های متنوع تولید میکند که میتوانید برای استفاده در فضاهای مختلف و کاربردهای متنوع ، آنها را تهیه کنید.

کلام آخر

انتخاب شمع مناسب برای اهداف و فضای موردنظر، آنطور که به نظر میرسد که ساده نیست. برخی از آنها برای موقعیت‌های رسمی مثل جشن‌ها و مراسمات مهم مناسب‌اند و برخی دیگر برای القای حس آرامش و تکمیل دکوراسیون رمانتیک یک اتاق یا کل منزل طراحی و تولید شده‌اند. در صورت انتخاب شمع مناسب، وجود این عنصر دکوراتیو کنار تخت خواب،‌ وان حمام، شومینه، میز غذاخوری، تزیین شومینه، روی کنسول و دیگر نقاط خانه، تاثیر شگفت‌انگیزی بر دکوراسیون کلی فضا می‌گذارد.برای انتخاب بهتر و مشاوره بیشتر میتوانید به صفحه اینستاگرامی سوکندل نیز مراجعه کنید.

Picture of تیم تولید محتوا سو

تیم تولید محتوا سو

سو همیشه سعی در ارائه بهترین مطالب برای مخاطبین خود دارد

تخفیف های روزانه تا 33% تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جعبه های هدیه

بهترین انتخاب برای هدیه دادن

شمع های شیشه ای

شمعی که خانه شما زیبایی میبخشد

صابون ها

صابون های گیاهی و دست ساز   و درمانی