شرایط و ضوابط

 امکان لغو و بازگشت وجه سفارش ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد، پس لطفا قبل از ثبت نهایی سفارش خود، تمام شرایط و تاریخ ارسال را بررسی نمایید.

ارسال با پیک در تهران

تمامی ارسالهای پیکی در شهر تهران، از مبدا «میدان آزادی» در صبح روز ارسال، انجام خواهد شد، هزینه پیک در مقصد و با توجه به مسافت محاسبه خواهد شد که به خود راننده محترم پیک پرداخت خواهد شد.

مناطق دور مانند پردیس، پرند، جاده مخصوص کرج و… ارسال با پست انجام میگیرد.

پس از ثبت سفارش، حتما همراه استوری های پیج اینستاگرام سو باشید . در شب قبل از ارسال تهرانی ها، نام دریافت کننده ها بسته ها ، استوری میشود.

مهم: در صورتی که برای تحویل با پیک، در محل آدرس اعلام شده در فاکتور خود حضور نداشته باشید و یا موبایل خود را پاسخگو نباشید و بسته برگشت داده شود، هزینه رفت و برگشت پیک در روز دیگر به عهدهء شما میباشد.

امکان لغو و بازگشت وجه سفارش ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد، پس لطفا قبل از ثبت نهایی سفارش خود، تمام شرایط و تاریخ ارسال را بررسی نمایید.

امکان تغییر وجود ندارد

بعد از ثبت سفارش از طریق سایت و پرداخت، به طور اتوماتیک سفارش شما ثبت و فاکتورتون صادر میشود و  امکان حذف و تغییر آیتمهای موجود در فاکتورتون وجود ندارد. پس لطفا با دقت محصولات مدنظر خود را انتخاب بفرمایید.

تاریخ ارسال

با توجه به تعطیلی ها و ایام خاص در تقویم، روزهای ارسال از قبل اعلام خواهند شد. امکان ارسال فوری وجود ندارد، زیرا در استودیو سو محصول آماده ای نیست و باتوجه به سفارش های ثبت شده درسایت، ارسالها طبق اعلام قبلی انجام خواهد شد.

برای اطلاع دقیقتر از زمانهای ارسال، بهتر است  که همراه پیج اینستاگرام سو شوید.

آسیب احتمالی

تمام بسته های پستی، با دقت بالا و حجم بسیار زیاد از کیسه های ضربه گیر پوشیده میشود،تا هیچگونه اتفاقی برای آنها نیوفتد. با اینحال  باتوجه به شرایط نامناسب حمل پست، در موارد نادری احتمال شکستگی  وجود دارد، سو هیچ مسئولیتی بابت شکستگی و هرگونه آسیب محصولات توسط پست، بر عهده ندارد.

تحویل بسته پستی 

در صورتی که در آدرس اعلام شده، حضور نداشته باشید و بسته‌تون برگشت داده بشه و در این مسیر بسته مفقود گردد، سو هیچ مسئولیتی بابت آن به عهده ندارد، پس لطفا بعد از ثبت سفارش در آدرس اعلام شده حضور داشته باشید.